Retouren - tevredenheidsgarantie

We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankoop. inGlamour biedt u dan ook de gelegenheid om het door u aangeschafte product te retourneren of om te ruilen indien u niet tevreden bent.

Om in aanmerking te komen voor onze klanttevredenheidgarantie vragen wij u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op te nemen (email, telefonisch of middels onderstaand formulier) om uw retourzending of ruilverzoek aan ons te laten weten.

Onderstaande producten zijn helaas uitgesloten van onze klanttevredenheidgarantie:

  • Incomplete, beschadigde en/of gebruikte producten.
  • Producten die reeds zijn gewassen
  • Producten die buiten de zichttermijn van 14 dagen worden geretourneerd
  • Slips/onderbroeken/strings ed. en panties kunnen, wanneer de verpakking geopend is, niet worden geruild of geretourneerd

Artikel in originele staat retour

We gaan ervan uit dat uw bestelling in originele staat wordt geretourneerd (niet gedragen of gewassen, beddengoed onbeslapen, geen defecten of overmatige kreuk), in de originele verpakking en inclusief alle labels. Mochten er onverhoopt onvolkomenheden zijn, dan zal onze klantenservice contact met u opnemen.

Bij het retourneren van de produkten graag uw zending voldoende frankeren en afdoende verpakken.

Omruilen

Blijkt de maat of de kleur van uw bestelling niet goed, dan kunt u het artikel natuurlijk omruilen. U kunt uw ruilverzoek op diverse manieren kenbaar maken:

  • Telefonisch
  • Per e-mail
  • Uw aantekeningen/correcties op de meegeleverde pakbon/faktuur. Deze stuurt u met de retourzending mee.

Uiteraard kunt u het artikel ook omruilen voor een ander artikel, een eventueel prijsverschil wordt dan verrekend.

Retour, geld terug

Retour formulier - herroeping: Indien gewenst kunt u gebruik maken van het retour / herroepingsformulier, klik hier (PDF).

inGlamour vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door inGlamour in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument aan inGlamour de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft inGlamour de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Volledige terugbetaling bij retournering of annulering

De consument heeft recht op volledige terugbetaling van alle kosten die hij heeft gemaakt om de bestelling geleverd te krijgen. Dit betekent dat ook de verzendkosten of andere bijkomende kosten die zijn betaald worden terugbetaald wanneer hij de bestelling in zijn geheel annuleert of retourneert.

Retour- en crediteringstermijn

De consument heeft na de dag van ontvangst van het product 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering dient hij de aankoop binnen 14 dagen terug te sturen. Het bedrag wordt binnen 14 dagen na het bericht van de annulering en/of retournering terugbetaald.

Terugbetalen met zelfde betaalmiddel

Bij annulering of retourzending wordt het aankoopbedrag terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel.

Bedrijven

Deze tevredenheidgarantie is bedoeld voor consumenten en is niet van toepassing op zakelijke transacties.

 

Terug

SERVICE
Tevredenheidsgarantie

Retouren
Veel Gestelde Vragen
Privacy Verklaring
Algemene Voorwaarden
OVER ONS
Contact
Over inGlamour
Klantenservice
Stuur Email
Partners
BESTELLEN
Bestelprocedure
Telefonisch Bestellen
Wijzigen Of Annuleren
Verzenden, Verzendkosten
Verzenden Naar Buitenland
GARANTIE
Uw garantie
Retourneren