Algemene vragen



U heeft geen duidelijk antwoord gevonden? Stel uw vraag per email of telefonisch.


Wat zijn de garantie voorwaarden van inGlamour?

1 jaar garantie op (onder)kleding.
Schade als gevolg van verkeerd gebruik en/of verzorging en schade ontstaan van buitenaf is uitgesloten.

Wanneer u gebruik wilt maken van de garantieregeling verzoeken wij u vooraf telefonisch of per email contact op te nemen om uw verzoek of klacht kenbaar te maken. Wij streven ernaar discussies te vermijden en daar waar mogelijk gevallen zoveel mogelijk in het voordeel van de klant uit te leggen. Lees meer over de garantie.


Ik ken inGlamour (nog) niet, hoe zit het met de betrouwbaarheid?

De betrouwbaarheid van inGlamour is getoetst door Stichting Webshop Keurmerk. Deze stichting heeft op basis van een strenge keuring een keurmerk aan inGlamour afgegeven. Ons keurmerk vindt u hier. inGlamour is een officieel geregistreerd handelsmerk.


Wat ik heb besteld past niet, wat nu?

Als blijkt dat een produkt niet past, kunt u dat altijd ruilen (om hygienische redenen zijn slips en onderbroeken hiervan uitgezonderd). We vragen u wel binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken dat u wilt ruilen.


Wat ik heb besteld blijkt toch niet wat ik ervan had verwacht, hoe wordt dat opgelost?

Als uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u deze altijd terugsturen (om hygienische redenen zijn slips en onderbroeken hiervan uitgezonderd). We vragen u wel binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken dat u wilt retourneren - meer informatie over retouren en terugbetaling.

SERVICE
Tevredenheidsgarantie

Retouren
Veel Gestelde Vragen
Privacy Verklaring
Algemene Voorwaarden
OVER ONS
Contact
Over inGlamour
Klantenservice
Stuur Email
Partners
BESTELLEN
Bestelprocedure
Telefonisch Bestellen
Wijzigen Of Annuleren
Verzenden, Verzendkosten
Verzenden Naar Buitenland
GARANTIE
Uw garantie
Retourneren